Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Βραχιολάκια για το πόδι

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!
Ήταν να μην πάρουμε φόρα με τα βραχιολάκια και τα κολιέ... Έχουμε κολλήσει και οι 3 γυναίκες της οικογένειας. Ότι παλιό κολιέ ή βραχιόλι είχαμε, το διαλύσαμε και φτιάχνουμε καινούρια.
Σήμερα σας δείχνω τα πρώτα βραχιολάκια που φτιάξαμε για τα πόδια.
Η κάθεμια έφτιαξε το δικό της, ή σχεδόν... Τη μικρή τη βοηθήσαμε λιγάκι στα δεσίματα.
Το πρώτο που βλέπετε είναι της Δημητρούλας μου...
Το δεύτερο είναι της Μαρίας μου...
Και τέλος το δικό μου...
Και συνεχίζουμε ακάθεκτες. Μέχρι να μας τελειώσουν τα υλικά, χαχα...
Πολλά φιλιά σε όλους, καλή εβδομάδα και καλά μπάνια!!!

8 σχόλια:

  1. Καλά κάνετε κ συνεχίζετε!!!
    Είναι πολύ ωραία!!!
    Ελπίζω να αργήσουν να τελειώσουν τα υλικά!!!
    Φιλιά κ καλή εβδομάδα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xXAXAXA ειναι μεγαλο κόλλημα αυτα τα βραχιολακια για ποδια χερια , πολυ ομορφα εγιναν μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσάκι χαιρομαι που επέστρεψες δριμύτερη!
    Μ αρέσουν πολύ αυτά τα βραχολάκια για τα πόδια,το καλοκαίρακι τα ζητά.Δεν θα επιλέξω ποιό μ αρέσει περισσότερο να μην κακοκαρδίσω καμιά σας,αλλά κι αυτά και της προηγούμενης ανάρτησης(οι καρδούλες αγαπημένες μου) που λόγω επισκέψεων (ήταν εδω η κοινή μας φίλη!)δεν είχα χρονο να σχολιάσω.
    Φιλάκια και συνέχισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και τα τρία είναι πανέμορφα Χρύσα μου!!! Χαίρομαι να σε βλέπω να δημιουργείς!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία και καλοκαιρινά τα βραχιολάκια σας. Άμα σας τελειώσουν τα υλικά εμείς είμαστε εδώ.Από κουμπιά περισσευούμενα, άλλο τίποτα. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο κορίτσια, όλα όμορφα όπως η παρεουλα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πειράζει αν πω οτι της Δημητρούλας είναι αχτύπητο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω από καιρό να σου γράψω δυο λόγια... για τις δημιουργίες σου. Πανέμορφες, πάντοτε σε χαίρομαι και σε καμαρώνω!

    Φιλιά σου πολλά και δροσερά ένεκα καλοκαιριού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή