Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Ένα παιχνίδι όλο αγάπη



Μια μεγάλη έκπληξη με περίμενε σήμερα το πρωί και στα δύο μου blog.

Η γλυκιά Γωγούλα, η Ξανθή και το Αστέρι με κάλεσαν να παίξω κι εγώ σαν παιδάκι που είμαι, το παιχνίδι της αγάπης.

Εγώ τώρα πρέπει σύμφωνα με τους κανόνες να επιλέξω άλλους 10 από εσάς, για να συμμετέχουν στο παιχνίδι.

Οι όροι του παιχνιδιού είναι:

-Γράψε ποιος σε προσκάλεσε στο παιχνίδι,

-Γράψε 10 πράγματα που αγαπάς,

-Κάλεσε 10 ακόμη bloggers να παίξουν κι αυτοί στο παιχνίδι.
Ξεκινάω λοιπόν:



-Αγαπώ τα παιδάκια μου, που με κάνουν καθημερινά περήφανη κι ευτυχισμένη...


-Τον αντρούλη μου, που είναι κοντά μου 20 χρόνια τώρα και με αγαπάει και με στηρίζει...


-Τους γονείς μου, τα αδέρφια μου και όοοολη την οικογένειά μου, συγγενείς και φίλους...


-Τη δημιουργία, να κατασκευάζω χαρούμενα πράγματα με τα χεράκια μου...


-Όλα τα παιδάκια του κόσμου και θέλω όσο μπορώ να τα κάνω ευτυχισμένα... Αλήθεια, υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα παιδικό χαμόγελο???


-Τη ζωγραφική και τα χρώματα…

-Τη φύση, τα λουλούδια και τη ζωή…

-Τη μαγειρική, τη ζαχαροπλαστική και το να περιποιούμε αγαπημένα πρόσωπα…

-Το διάβασμα, το γράψιμο, τη μουσική και να ταξιδεύω μέσα από τις λέξεις και τις νότες…

-Και φυσικά όλους εσάς, τα blogoφιλαράκια μου, τα blog μου και το laptop μου, γιατί χωρίς αυτά δεν θα σας είχα γνωρίσει…

Ευχαριστώ πολύ που μου κάνετε τη ζωή πιο όμορφη!!!

Τώρα καλώ κι εγώ μερικούς ακόμα να παίξουν κι αυτοί το παιχνίδι και να εκφράσουν την αγάπη τους…

-Την καλή μου Κατερίνα και τα χρώματά της,

-Το Ελενάκι μου που της χρωστάω τόοοοσα πολλά και περιμένει τώρα και το δεύτερο μωράκι της,

-Το γλυκό μου Λιζάκι, που είναι από τις πρώτες μου διαδυκτιακές φιλενάδες,

-Την κυρία Αχτίδα,

-Τη Μπετούλα με την κουζίνα της,

-Τη Λίλα, την «γειτόνισσα» μου,

-Το Ευάκι που είναι μακριά,

-Τον Σκρουτζάκο και τα αστεία του,

-Τη Ζέτα μου,

-Και τέλος τη μαγισσούλα Κίρκη που γνώρισα πρόσφατα.

Και τώρα η σειρά σας παιδιά…

Καλή συνέχεια!!!

4 σχόλια:

  1. Ήρθα κι εγώ στο blog σου.
    Το μάτι μου έπεσε κατ΄ ευθείαν πάνω στη "μπομπονιέρα για μικρές πριγκίπισσες".
    Μου άρεσαν ιδιαίτερα οι απλές γραμμές του και οι χρωματικές πινελιές που επέλεξες.

    Καλή συνέχεια και καλές χειμωνιάτικες δημιουργίες!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Μάριε, καλωσόρισες λοιπόν και εδώ!!!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η μπομπονιέρα μου...
    Θα χαρώ πολύ να τα λέμε συχνά και να ανταλλάσουμε απόψεις.

    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια και σε σένα, με πολλέεεεεεες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω, πως να απολογηθώ και ποιός να με πιστέψει...
    Είδα την πρόσκλησή σου, την αποδέχτηκα, έκανα και την σχετική ανάρτηση αλλά... πέρασα να σε ευχαριστήσω; ΟΧΙ !
    Γιατί; Διότι απλά δεν έχω καθόλου μυαλό τελευταία! Έχω τέτοια πίεση που ξεχνάω και τα αυτονόητα!
    Ευχαριστώ έστω και αργά και ζητώ συγνώμη που ελπίζω πως θα γίνει δεκτή!
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπετούλαααααα, τι είναι αυτά που λες??? Ποια συγνώμη καλή μου, είσαι σοβαρή??? Λες και δεν ξέρουμε από πίεση και δουλειές...
    Εσύ να' σαι καλά!
    Παιχνίδι είναι, για να περνάμε καλά και τίποτα άλλο...
    Δεν χρειάζεται να μου πεις ευχαριστώ...

    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή